Ελλάδα

Πρόστιμο 140.000 ευρώ από Δήμο Αθηναίων σε εταιρεία που κατασκεύαζε δίκτυο οπτικών ινών – «Έσκαβε δρόμους χωρίς άδεια»

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Πρόστιμο ύψους 140.000 ευρώ σε εταιρεία που κατασκεύαζε δίκτυο οπτικών ινών «έριξε» ο Δήμος Αθηναίων.

Πρόκειται για πρόστιμο – μαμούθ από τον Δήμο Αθηναίων, καθώς είναι και το μεγαλύτερο που έχει επιβληθεί μέχρι σήμερα.

Την επιβολή του γνωστοποίησε ο ίδιος ο Χάρης Δούκας με ανάρτησή του, σημειώνοντας ότι η εταιρεία έσκαβε δρόμους χωρίς να έχει τη σχετική άδεια.

«Η πόλη έχει κανόνες και η παράβασή τους τιμωρείται», τόνισε ο δήμαρχος Αθηναίων.

Πιο αναλυτικά, η ανάρτηση του Χάρη Δούκα έχει ως εξής:

«Με το σφράγισμα του κλαμπ στη Βουλιαγμένης στέλνουμε ηχηρό και καθαρό μήνυμα απέναντι σε όσους παρανομούν.

Την ίδια στιγμή, επιβάλαμε πρόστιμο 140.000 ευρώ, το μεγαλύτερο που έχει επιβληθεί μέχρι σήμερα, σε εταιρεία που κατασκεύαζε δίκτυο οπτικών ινών, σκάβοντας δρόμους, χωρίς να έχει τη σχετική άδεια.

Η πόλη έχει κανόνες και η παράβασή τους τιμωρείται».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Δίκη για Τέμπη: Απορρίφθηκαν τα αιτήματα για τηλεοπτική μετάδοση και την παρουσία κατηγορουμένων
Η εισαγγελέας είχε προτείνει στην τελευταία συνεδρίαση να απορριφθούν τα αιτήματα σχετικά με την εμφάνιση των κατηγορουμένων πως αυτή δεν απαιτείται στο παρόν δικονομικό στάδιο
Το κτίριο της δίκης για τα Τέμπη
Με αλεξίσφαιρο γιλέκο και αποδοκιμασίες στα δικαστήρια Χανίων ο δράστης της δολοφονίας της Σταυρούλας Λεβεντάκη
Υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας, με συνοδεία ανδρών της ΟΠΚΕ, πέρασε το κατώφλι της Εισαγγελίας Χανίων ο 43χρονος καθ’ ομολογία δολοφόνος της Σταυρούλας Λεβεντάκη - Φώναζαν «δολοφόνε» οι φίλοι της
Ο δράστης της δολοφονίας της 45χρονης Σταυρούλας Λεβεντάκη