Ελλάδα

Πρωτομαγιά 2022: Χωρίς μετρό και τραμ η Αθήνα αύριο Κυριακή

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η Αθήνα αύριο 1η Μαϊου θα μείνει χωρίς Τραμ και Μετρό αφού οι εργαζόμενοι θα συμμετάσχουν στην 24ωρη απεργία για την Πρωτομαγιά.

Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: «Η ΣΤΑ.ΣΥ. ενημερώνει το επιβατικό κοινό, πως την Κυριακή 01/05/2022 οι Γραμμές 1,2 & 3 του Μετρό και το Τραμ δεν θα λειτουργήσουν καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, λόγω συμμετοχής σωματείων εργαζομένων στην 24ωρη απεργία».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Συνελήφθη 43χρονη για πρόκληση δύο πυρκαγιών στην Κερατέα - Σχηματίστηκε δικογραφία για εμπρησμό από πρόθεση κατ’ εξακολούθηση
Η γυναίκα προκάλεσε με πρόθεση δύο πυρκαγιές σε υπαίθριους χώρους της Κερατέας, θέτοντας εστίες φωτιάς στις 11:05 και στις 11:24 το πρωί της Τρίτης
περιπολικό