Παρασκευή, 19 Απρ.
17oC Αθήνα

Πρωτοπορεί ξανά η ΔΕΗ – Νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών

Πρωτοπορεί ξανά η ΔΕΗ – Νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών

Ολοήμερη λειτουργία τριών κεντρικών καταστημάτων της ΔΕΗ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και η εφαρμογή της νέας «Αυτόματης Ψηφιακής Βοηθού της ΔΕΗ» τα νέα “στοιχήματα”.

Την ολοήμερη λειτουργία τριών κεντρικών καταστημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, από τις 7.30 πμ έως τις 20.00 μμ, ανακοίνωσε η ΔΕΗ, που εγκαινίασε και την εφαρμογή Ηλεκτρονικού και Τηλεφωνικού Ραντεβού. Ξεκίνησε και η εφαρμογή της νέας «Αυτόματης Ψηφιακής Βοηθού της ΔΕΗ».

Το διευρυμένο ωράριο εφαρμόζεται πιλοτικά από την περασμένη Δευτέρα στα καταστήματα Αθήνας (Αριστείδου 5-7), Ομόνοιας (Αγίου Κωνσταντίνου 11) και Κεντρικής Θεσσαλονίκης (Τσιμισκή 136) όπου ήδη, από τις δύο πρώτες ημέρες λειτουργίας τους συγκέντρωσαν σημαντικό αριθμό πελατών στο απογευματινό ωράριο.

Παράλληλα, η ΔΕΗ εγκαινίασε από τη Δευτέρα την εφαρμογή του Ηλεκτρονικού και Τηλεφωνικού Ραντεβού για αυτά τα καταστήματα, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να εξυπηρετηθούν στο χρόνο και τον χώρο που επιθυμούν χωρίς αναμονή.

Οι πελάτες μπορούν να κλείσουν το ραντεβού από την ιστοσελίδα της ΔΕΗ ή μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 11770.

Στις υπηρεσίες προς τους καταναλωτές περιλαμβάνεται και η εφαρμογή της νέας «Αυτόματης Ψηφιακής Βοηθού της ΔΕΗ», η οποία παρέχεται:

μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ,

μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece

μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot

Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ΔΕΗ όλο το 24ωρο. Μέσα στις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας της έχει ήδη απαντήσει σε περισσότερα από 2.300 μηνύματα πελατών.

«Η ΔΕΗ συνεχίζει τη διαδικασία εκσυγχρονισμού της Εμπορίας της εγκαινιάζοντας τρεις νέες υπηρεσίες, που στόχο έχουν να απλοποιήσουν και να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη» δήλωσε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ αρμόδιος για θέματα Εμπορίας, Γιώργος Καρακούσης. Σημείωσε ότι μέσα στο τελευταίο τρίμηνο ενισχύθηκαν τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης και εντάχθηκαν σε αυτά σύγχρονες υπηρεσίες όπως οι τηλεφωνικές πληρωμές, το ηλεκτρονικό συμβόλαιο και η εξυπηρέτηση μέσω Facebook.

«Συνεχίζουμε με νέες πρωτοβουλίες που θα μειώσουν το χρόνο αναμονής των πελατών στα καταστήματα, θα διευκολύνουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και θα βελτιώσουν την εμπειρία τους, ενώ θα εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στο πρότυπο των αντίστοιχων μεγάλων διεθνών παρόχων ενέργειας» τόνισε ο κ. Καρακούσης.

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις