Ελλάδα

Στους 140 οι νεκροί από τον κορονοϊό – Πέθανε 74χρονη στην Αλεξανδρούπολη

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μια γυναίκα 74 ετών από την Ξάνθη είναι το νέο θύμα του κορονοϊού στην Ελλάδα. Πλέον, οι νεκροί από την πανδημία στη χώρα μας είναι 140.

Η άτυχη 74χρονη από την Ξάνθη άφησε την τελευταία της πνοή το πρωί της Πέμπτης (30.04.2020), νικημένη από τον κορονοϊό.

Νοσηλευόταν στην Εντατική του νοσοκομείου Αλεξανδρούπολη. Η 74χρονη είναι υποκείμενα νοσήματα.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Δολοφονία Αλέξανδρου Δασκαλάκη: Προφυλακίστηκε και ο 57χρονος κτηνοτρόφος
Βρισκόταν σε κατ’ οίκον περιορισμό μέχρι την έκδοση της απόφασης του Δικαστικού Συμβουλίου Ηρακλείου, το οποίο κλήθηκε να αποφασίσει για την ποινική του μεταχείριση μετά από διαφωνία μεταξύ ανακρίτριας και εισαγγελέα
Δολοφονία Αλέξανδρου Δασκαλάκη: Προφυλακίστηκε και ο 57χρονος κτηνοτρόφος
Μπόρες και υψηλές θερμοκρασίες όλη την εβδομάδα - Το ευεργετικό μελτέμι και η συμβολή του στις ελληνικές θάλασσες
Το μελτέμι συμβάλλει στο να διατηρούνται πιο χαμηλές οι θερμοκρασίες στη θάλασσα, ιδιαίτερα στο Αιγαίο και στις Κυκλάδες, ενώ ευνοεί τα ψυχρότερα και πιο θρεπτικά νερά
Μπόρα