Σχολεία: Πυρετώδεις διαβουλεύσεις για το άνοιγμα – Όλα τα σενάρια

Πλησιάζει η επιστροφή των μαθητών στα σχολεία με πιθανή ημερομηνία τις 8 Ιανουαρίου, με τις διαφωνίες ωστόσο να είναι αρκετές όπως εκφράστηκαν και στην συνεδρίαση των λοιμωξιολόγων παρουσία της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως. 

Παρά την πρόθεση της κυβέρνησης να επιστρέψουν στα θρανία οι μαθητές αμέσως μετά τις γιορτές οι ενστάσεις είναι πολλές.  

Στη θυελλώδη συνεδρίαση της επιτροπής των λοιμωξιολόγων στην οποία παρέστη και η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, υπήρξε διάσταση απόψεων των επιστημόνων, όπως αναφέρει το MEGA. 

«Ναι» στην πρόταση να ανοίξουν στις 8 ή στις 11 Ιανουαρίου, είπαν κάποια από τα μέλη της επιτροπής, ενώ άλλοι τήρησαν αποστάσεις εκφράζοντας τις επιφυλάξεις τους.

Την ίδια ώρα, δεν ήταν λίγες οι φωνές για επιστροφή στα θρανία μετά το δεύτερο δεκαήμερο του Ιανουαρίου. Η τελική απόφαση αναμένεται να ληφθεί στις 4 Ιανουαρίου μετά από τηλεδιάσκεψη. 

Ανυπομονούν για την επιστροφή στα θρανία

Μετά από δυο μήνες μπροστά στις οθόνες των υπολογιστών οι μαθητές άλλα και οι γονείς τους έχουν φθάσει να ανυπομονούν πλέον για την επιστροφή στη γνώριμη καθημερινότητα.

Επανεκκίνηση της δια ζώσης διδασκαλίας με αποστάσεις και περισσότερα τμήματα για να είναι λιγότεροι μαθητές στις αίθουσες, ζητούν οι εκπρόσωποι δασκάλων και καθηγητών.

Επιπλέον, εκφράζεται ο προβληματισμός για το αν θα πρέπει να υπάρξει προτεραιότητα στους εμβολιασμούς των εκπαιδευτικών.

Με την πανδημία να επηρεάζει άμεσα τη λειτουργία των σχολείων, ανακοινώθηκε ταχύρρυθμο πρόγραμμα επιμόρφωσης για την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών, ώστε να βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα για τηλεμαθήματα.

Το παρασκήνιο της συνεδρίασης και οι τρεις ομάδες

Η συνεδρίαση της επιτροπής διήρκησε ώρες, χωρίς ωστόσο να προκύψει κάποιο αποτέλεσμα.

Σε τρεις ομάδες έχουν χωριστεί οι ειδικοί, με τους πρώτους να υποστηρίζουν ότι τα σχολεία δε θα πρέπει να ανοίξουν, καθώς τα επιδημιολογικά δεδομένα δεν είναι καλά.

Η δεύτερη ομάδα υποστηρίζει πως αρχικά θα πρέπει να ανοίξουν τα δημοτικά και στη συνέχεια, μετά από 15 ημέρες, γυμνάσια και λύκεια, ενώ η τρίτη ομάδα λέει πως θα πρέπει να ανοίξουν όλα τα σχολεία στις 8 ή τις 11 του Γενάρη.

Η επιτροπή των ειδικών έχει μπροστά της ένα 48ωρο στο οποίο θα πρέπει να παραδώσει την απόφασή της στο Μαξίμου.

Την ίδια στιγμή, καμπανάκι κινδύνου χτύπησε ο Νίκος Χαρδαλιάς κατά την έκτακτη ενημέρωση το απόγευμα της Τρίτης, για συγκεκριμένες περιοχές, όπως η Δυτική Αττική, η Φλώρινα και η Κάλυμνος, στις οποίες το επιδημιολογικό φορτίο παραμένει υψηλό.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Κορονοϊός: Ποιες μάσκες πρέπει να χρησιμοποιούμε κατά της νέας μετάλλαξης

Κορονοϊός: Ποιες μάσκες πρέπει να χρησιμοποιούμε κατά της νέας μετάλλαξης

Στις μάσκες που πρέπει να χρησιμοποιούμε για να είμαστε πλήρως προστατευμένοι κατά του κορονοϊού αναφέρθηκε ο Θεόδωρος Βασιλακόπουλος,. Ο κ. Βασιλακόπουλος διευθυντής πνευμονολογίας και εντατικής ... Διαβάστε περισσότερα
Κορονοϊός: Ανησυχία για τη νέα μετάλλαξη – Φοβάται επιτάχυνση του τρίτου κύματος ο Σαρηγιάννης

Κορονοϊός: Ανησυχία για τη νέα μετάλλαξη – Φοβάται επιτάχυνση του τρίτου κύματος ο Σαρηγιάννης

Η μεγαλύτερη μεταδοτικότητας της μετάλλαξης του κορονοϊού προβληματίζει τον Δημοσθένη Σαρηγιάννη. Ίσως φέρει πιο γρήγορα το τρίτο κύμα στη χώρα. Πότε προβλέπει νέα πληρότητα στις ΜΕΘ.
«Εξοικονομώ – Αυτονομώ»: Ξεκινά και πάλι από Δευτέρα με τεχνικές προσαρμογές

«Εξοικονομώ – Αυτονομώ»: Ξεκινά και πάλι από Δευτέρα με τεχνικές προσαρμογές

Το πρόγραμμα «Εξοικονομώ – Αυτονομώ» ξεκινά και πάλι από την προσεχή Δευτέρα στις τέσσερις Περιφέρειες που απομένουν, με τεχνικές προσαρμογές για την ομαλότερη ροή των ... Διαβάστε περισσότερα
ΥΠΕΞ – ΑΑΔΕ: Τι ισχύει για τα εμπορεύματα που εισάγονται από τη Βρετανία από 1 Ιανουαρίου

ΥΠΕΞ – ΑΑΔΕ: Τι ισχύει για τα εμπορεύματα που εισάγονται από τη Βρετανία από 1 Ιανουαρίου

Διευκρινίσεις δόθηκαν σχετικά με τα εμπορεύματα που εισάγονται από τη Βρετανία από 1.1.2021. Δεν θα επιβάλλονται δασμοί, παρά μόνο ΦΠΑ εισαγωγής αναφέρουν το Υπουργείο Εξωτερικών ... Διαβάστε περισσότερα