Σεπολίων. ‘Ενα λεωφορείο του ΟΑΣΑ που ερχόταν από πίσω δεν σταμάτησε και έπεσε πάνω στο φορτηγό.
Ευτυχώς κανείς δεν τραυματίσθηκε αφού ο οδηγός της αμαξοστοιχίας Αθήνα – Θεσσαλονίκη πήγαινε με πολύ χαμηλή ταχύτητα.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google