Ελλάδα

Τα ευρώ που φεύγουν από την Ελλάδα πάνε Αλβανία

Σημαντική αύξηση παρουσιάζουν οι καταθέσεις σε ξένο νόμισμα στην Αλβανία το τελευταίο έτος.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η Κεντρική Τράπεζα της Αλβανίας σε έκθεσή της αναφέρει ότι ο ετήσιος ρυθμός αύξησης των καταθέσεων σε ξένο νόμισμα το α΄ εξάμηνο του 2011 ήταν 21%.

Στην έκθεση επισημαίνεται ότι η αύξηση των καταθέσεων σε ξένο νόμισμα είναι σημαντικά μεγαλύτερη από εκείνη των καταθέσεων σε εθνικό νόμισμα. Οι καταθέσεις σε λεκ είχαν σταθερή ετήσια αύξηση της τάξεως του 11,2%.

Επίσης η εφημερίδα «Gazeta Shqiptare» αναφέρει ότι «σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της ΕΕ, το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων από τα 1,1 δισ. ευρώ που μεταφέρθηκαν από την Ελλάδα στο εξωτερικό το 2010, είχαν προορισμό την Αλβανία, με τη μορφή εμβασμάτων».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Χορήγηση βοήθειας 82 εκατομμυρίων ευρώ από την ΕΕ στην Αλβανία

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Σκληρό μήνυμα ΗΠΑ σε Τεχεράνη για τα Στενά του Ορμούζ: «Όχι συμφωνία με οποιοδήποτε τίμημα»
Βλέπουν «απόλυτο χάος» αν επιβληθούν διόδια - Ανεστάλη η εφαρμογή του σχεδίου επείγουσας απομάκρυνσης πλοίων και χιλιάδων ναυτικών από τα Στενά του Ορμούζ μετά την επίθεση σε φορτηγό πλοίο
Τα Στενά του Ορμούζ
Λάρισα: Καρέ – καρέ η ομηρία της γυναίκας από τον 50χρονο πρώην της που την απειλούσε με τσεκούρι και μπιτόνι βενζίνης και το μετέδιδε live
Σοκαριστικό είναι το βίντεο που μετέδιδε live ο 50χρονος - Ύστερα από πολύωρες διαπραγματεύσεις, ο άνδρας πείστηκε τελικά να παραδοθεί
Η γυναίκα που ήταν όμηρος του πρώην συζύγου της στη Λάρισα