Ως γνωστό σε αυτές τις περιπτώσεις την “πληρώνουν” οι χαμηλόβαθμοι. Σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για τις άδειες που… δεν παίρνουν τα στελέχη παρά τις σαφείς εντολές του ΥΕΘΑ πως τέσσερις 24ωρες ισούνται με άλλες τόσες ημέρες άδεια.
Διαβάστε αναλυτικά στο onalert
(ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI)
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google