Ελλάδα

Χορηγούσαν ιατρικά είδη και φάρμακα σε πεθαμένους!

Έγινε και αυτό σύμφωνα με τους ελεγκτές του ΟΓΑ.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Γιατροί και φαρμακοποιοί από περιοχή της Κεντρικήςκαι της Δυτικής Ελλάδας συνταγογραφούσαν… μετά θάνατο σε ασθενείς ιατρικά ήδη και φάρμακα!
 
Παράλληλα οι ελεγκτές του ΟΓΑ εντόπισαν εκατοντάδες ακόμη συνταγές για άτομα που όχι μόνο δεν είχαν ανάγκη τα φάρμακα, αλλά δεν ήξεραν καν ότι τα… παίρνουν!
Με λίγα λόγια οι γιατροί έγραφαν φάρμακα εν αγνοία των ασθενών, ενώ σε άλλες περιπτώσεις εν αγνοία τους, τους έγραφαν φάρμακα άλλων που δεν είναι ασφαλισμένοι στον ΟΓΑ.
Οι έλεγχοι απέδειξαν ότι οι ανεξέλεγκτες δαπάνες κοστίζουν κάθε χρόνο στο Κράτος και στα ασφαλιστικά ταμεία περίπου 3,5 δισ. ευρώ.
Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Μητέρα επιτέθηκε στο ανήλικο παιδί της στους Αμπελόκηπους: Το χαστούκισε και το έριξε κάτω στον δρόμο - Δείτε βίντεο
Όταν αυτοκίνητο κόρναρε γιατί παρεμπόδιζαν την κυκλοφορία, η μητέρα χαστούκισε το παιδί, το έσπρωξε, με αποτέλεσμα να πέσει στο οδόστρωμα, και στη συνέχεια το σήκωσε, κρατώντας ένα τσιγάρο
Αμπελόκηποι