Ελλάδα

Χωρίς Ηλεκτρικό έως τις 16.00

Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους οι εργαζόμενοι στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, αντιδρώντας την υποχρεωτική, όπως την χαρακτηρίζουν, μετάταξη 170 συναδέλφων τους, στο πλαίσιο εφαρμογής του νόμου για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Συγκεκριμένα, αποφάσισαν νέα στάση εργασίας για σήμερα, από τις 12 το μεσημέρι έως τις 4 το απόγευμα, και ολοήμερη κατάληψη των κεντρικών γραφείων της Εταιρείας. Οι κινητοποιήσεις, σύμφωνα με τους εργαζόμενους θα συνεχιστούν.

Παράλληλα ζητούν άμεση συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρη Ρέππα.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Συνελήφθη 43χρονη για πρόκληση δύο πυρκαγιών στην Κερατέα - Σχηματίστηκε δικογραφία για εμπρησμό από πρόθεση κατ’ εξακολούθηση
Η γυναίκα προκάλεσε με πρόθεση δύο πυρκαγιές σε υπαίθριους χώρους της Κερατέας, θέτοντας εστίες φωτιάς στις 11:05 και στις 11:24 το πρωί της Τρίτης
περιπολικό