Δευτέρα, 29 Απρ.
18oC Αθήνα

Φορτηγό ΤΡΑΜ από τους Γερμανούς

Φορτηγό ΤΡΑΜ από τους Γερμανούς

Η βελτίωση της αποδοτικότητας των κινητήρων εσωτερικής καύσης, η μετατόπιση των μεταφορών από το οδικό προς το σιδηροδρομικό δίκτυο ή η αύξηση της χρήσης βιοκαυσίμων δεν συνεισφέρουν αποτελεσματικά στην μείωση των εκπομπών CO2.

Η SIEMENS παρουσίασε στο Συμπόσιο για Ηλεκτρικά Οχήματα στο Λος Άντζελες μια εναλλακτική πρόταση για την ηλεκτροδότηση των φορτηγών που βασίζεται στην λειτουργία των τρόλεϊ και των τραμ. 

Με μοντέλα μερικά φορτηγά της Mercedes,  η γερμανική εταιρία δοκιμάζει το σύστημα αυτό, εγκαθιστώντας στην οροφή τους ένα σύστημα που ενώνεται με ηλεκτροφόρα καλώδια, τα οποία δίνουν κίνηση στον υβριδικό κινητήρα, ο οποίος αποτελείται από έναν κινητήρα πετρελαίου και έναν ηλεκτροκινητήρα. 

Η SIEMENS ονομάζει το σύστημα eHighway και το δοκιμάζει αυτή την εποχή σε ένα τμήμα της AUTOBAHN κοντά στο Βερολίνο.

Η ιδέα είναι τα φορτηγά να λειτουργούν με ρεύμα καθ’ ολη τη διάρκεια που βρίσκονται στον αυτοκινητόδρομο και μόλις βγούνε από αυτόν, να λειτουργούν με τον υβριδικό κινητήρα τους. Με τον τρόπο αυτό μειώνεται δραστικά η χρήση του πετρελαίου, ενώ παράλληλα μειώνονται και οι εκπομπές CO2.

Να τονίσουμε ωστόσο ότι αυτό είναι το πρώτο βήμα αφού και αν περάσει στην παραγωγή χρειάζεται να στηθεί ένα δίκτυο ηλεκτροφόρων καλωδίων κατά μήκος μεγάλων αυτοκινητοδρόμων.

Δείτε το video:


Υβριδικό Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε