Κόσμος

Air India: Η έρευνα για τη συντριβή του αεροσκάφους δείχνει ότι οι πιλότοι ίσως έκαναν ένα μοιραίο λάθος

Τα προκαταρκτικά ευρήματα, υποδεικνύουν ότι οι διακόπτες που ελέγχουν τη ροή καυσίμου στους δύο κινητήρες του αεροσκάφους απενεργοποιήθηκαν

Η έρευνα για την αεροπορική τραγωδία της Air India τον περασμένο μήνα, επικεντρώνεται στις ενέργειες των πιλότων του αεροσκάφους και δεν υποδεικνύει μέχρι στιγμής πρόβλημα με το Boeing 787 Dreamliner.

Τα προκαταρκτικά ευρήματα, όπως αποκαλύπτει αποκλειστικό ρεπορτάζ της Wall Street Journal, υποδεικνύουν ότι οι διακόπτες που ελέγχουν τη ροή καυσίμου στους δύο κινητήρες του αεροσκάφους απενεργοποιήθηκαν, οδηγώντας σε προφανή απώλεια ώσης λίγο μετά την απογείωση, όπως αποκάλυψαν πηγές. Οι πιλότοι χρησιμοποιούν τους διακόπτες για να εκκινήσουν τους κινητήρες του αεροσκάφους, να τους σβήσουν ή να τους επαναφέρουν σε ορισμένες περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.

Οι διακόπτες θα ήταν κανονικά ενεργοποιημένοι κατά τη διάρκεια της πτήσης και δεν είναι σαφές πώς ή γιατί απενεργοποιήθηκαν, αναφέρει το δημοσίευμα. Οι πηγές ανέφερεαν επίσης ότι δεν είναι σαφές αν η κίνηση ήταν τυχαία ή σκόπιμη ή αν υπήρξε προσπάθεια να τους ενεργοποιήσουν ξανά.

Εάν οι διακόπτες ήταν απενεργοποιημένοι, αυτό θα μπορούσε να εξηγήσει γιατί η γεννήτρια έκτακτης ανάγκης του αεροσκάφους -γνωστή ως ram air turbine ή RAT- φαίνεται να ενεργοποιήθηκε τις στιγμές πριν το αεροσκάφος πέσει σε έναν κοντινό ξενώνα για φοιτητές ιατρικής. Συνολικά, 260 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, μεταξύ των οποίων όλοι οι επιβαίνοντες στο αεροπλάνο, εκτός από έναν.

Το Γραφείο Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων της Ινδίας, το οποίο ηγείται της έρευνας, αναμένεται να εκδώσει προκαταρκτική έκθεση το συντομότερο σήμερα Παρασκευή (11.07.2025) τοπική ώρα. 

«Τίποτα δεν μπορεί να ειπωθεί για την αιτία της συντριβής αυτή τη στιγμή, επειδή η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη», τόνισε ο αξιωματούχος της Ινδικής πολιτικής αεροπορίας Murlidhar Mohol στο ειδησεογραφικό κανάλι NDTV στα τέλη Ιουνίου. «Είναι ένα πολύ σπάνιο περιστατικό – δεν έχει συμβεί ποτέ να σβήσουν και οι δύο κινητήρες ταυτόχρονα».

Σύμφωνα με την Air India ο κυβερνήτης Sumeet Sabharwal, είχε πάνω από 10.000 ώρες εμπειρίας σε αεροσκάφη ευρείας ατράκτου, ενώ ο συγκυβερνήτης Clive Kunder είχε καταγράψει πάνω από 3.400 ώρες.

Στις 12 Ιουνίου, το Boeing 787 Dreamliner της Air India συνετρίβη σε πυκνοκατοικημένη περιοχή της πόλης Αχμενταμπάντ, λίγο μετά την απογείωση, με συνέπεια να χάσουν τη ζωή τους 241 από τους 242 επιβαίνοντες και 30 άνθρωποι στον ξενώνα φοιτητών που έπεσε το αεροπλάνο. Η έρευνα για τα αίτια της συντριβής συνεχίζεται.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Η Βρετανική Βιβλιοθήκη ανατύπωσε την κάρτα μέλους του Όσκαρ Ουάιλντ, 130 χρόνια μετά τη διαγραφή του λόγω της καταδίκης για ομοφυλοφιλία
«Η επιστροφή της κάρτας του είναι μια ωραία χειρονομία συγγνώμης και είμαι βέβαιος ότι το πνεύμα του θα ενθουσιαστεί» είπε ο εγγονός του
AP Photo
Η Τεχνητή Νοημοσύνη «χωρίς ανθρώπινο έλεγχο είναι απειλή για την ασφάλεια», προειδοποιεί η ΜΙ5
Ο επικεφαλής της MI5 ανέφερε ότι η ΤΝ χρησιμοποιήθηκε από τρομοκράτες για προπαγάνδα ή αναγνώριση στόχων και κρατικοί παράγοντες για να χειραγωγήσουν τις εκλογές και να αυξήσουν τις κυβερνοεπιθέσεις κατά της Βρετανίας
iStock
«Η Μελόνι είναι πόρνη του Τραμπ» είπε συνδικαλιστής της αριστεράς – Η οργισμένη απάντηση της Ιταλίδας πρωθυπουργού
«Δείτε μία θαυμάσια εικόνα της Αριστεράς, που επί δεκαετίες μάς προσέφερε ηθικά διδάγματα για τον σεβασμό των γυναικών», το καυστικό σχόλιο της Μελόνι
Η Ιταλίδα πρωθυπουργός, Giorgia Meloni με τον Αμερικανό Πρόεδρο, Donald Trump στη διεθνή σύνοδο κορυφής για τη Γάζα στο Σαρμ Ελ Σέιχ της Αιγύπτου