Ο κυριότερος λόγος είναι γιατί της Nokia το μερίδιο στα smartphones υποχωρεί συνεχώς ιδίως έναντι της Apple.
Πιο δημοφιλή
Πιο σχολιασμένα
61
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ