Κόσμος

Αυτές είναι οι πιο εντυπωσιακές καμπάνιες οίκων μόδας για το 2016!

Από τα κυβερνο-μοντέλα του γαλλικού οίκου Louis Vuitton έως το #family του Givenchy οι κορυφαίες διαφημιστικές εκστρατείες των οίκων μόδας για το 2016 έχουν ήδη ξεχωρίσει.

Αποχαιρετώντας το «παλιό» καλωσορίζουμε όχι μόνο τα πρόσωπα της νέας χρονιάς αλλά και ό,τι πρόκειται να φορεθεί σε χρώματα και αρώματα, για να “απαλύνει” το δίσεκτο έτος.
Ο οίκος Louis Vuitton λάνσαρε την εικονική σταρ Φερνάντα. Το ψηφιακό μοντέλο, με τα ροζ μαλλιά, πρωταγωνιστεί στη διαφημιστική καμπάνια Series 4 της ανοιξιάτικης συλλογής, που υπογράφει ο Νικολά Γκεσκιέρ, ο οποίος δεν έκρυψε την προτίμηση του για την εικονική φιγούρα του video game Final Fantazy.Η συλλογή έχει χαρακτηριστεί ήδη cyberpunk με πάρα πολύ στιλ.
«Πιστεύω στη δύναμη της αγάπης» είναι το μήνυμα της διαφημιστικής καμπάνιας του οίκου Givenchy που βάλθηκε να σκορπίσει αγάπη. Με σκηνικό τη Νέα Υόρκη, το κλείστρο πάτησαν ο Μερτ Άλας και ο Μάρκους Πίγκοτ που έφεραν κοντά τη μεγάλη οικογένεια (#family) των μοντέλων. Μπροστά από το φακό συναντήθηκαν παλαιότερες και νεότερες γενιές κορυφαίων μοντέλων και πόζαραν με τις δημιουργίες του Ρικάρντο Τίσι.
Την ίδια ώρα ο οίκος Versace γέμισε μικρές…Ντονατέλες.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
 

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Τσάρλι Κερκ: Τα τελευταία λόγια του «μάρτυρα του MAGA» πριν πέσει νεκρός από σφαίρα – Παραμένει άφαντος ο δράστης
Λίγο πριν πέσει νεκρός, ο ακτιβιστής είχε συνομιλία με άτομο από το κοινό για τους μαζικούς πυροβολισμούς από τρανς άτομα - Σε βίντεο που βγήκαν στα social media φαίνεται μία μαύρη φιγούρα σε ταράτσα πολυκατοικίας, εικάζεται πως είναι ο δράστης
Τσάρλι Κερκ
12