Κόσμος

Έκλεψαν 18.000 κέικ και τα προώθησαν στη “μαύρη αγορά”!

Δεκαοχτώ χιλιάδες κέικ έκλεψαν άγνωστοι από χωματερή στην πόλη Κραγκούγεβατς, στην κεντρική Σερβία, λίγο πριν από την έλευση του νέου έτους, και τα προώθησαν στη "μαύρη αγορά".

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αμέσως, όπως ανέφεραν σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου ο δήμαρχος της σερβικής πόλης Ράντομιρ Νίκολιτς και ο αρχηγός της αστυνομίας Γκόραν Ζίβκοβιτς, ειδοποιήθηκαν οι αστυνομικές αρχές, η εισαγγελία και οι αρμόδιες δημοτικές αρχές.

Η κλοπή σημειώθηκε στις 24 Δεκεμβρίου και, όπως φαίνεται σε στιγμιότυπα που κατέγραψαν οι κάμερες ασφαλείας της εταιρείας διαχείρισης απορριμμάτων Cistoca, τα κέικ, τα οποία πιστεύεται πως ήταν χαλασμένα, μεταφέρθηκαν από τη χωματερή με φορτηγά της δημόσιας επιχείρησης.

Όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα του ο ραδιοτηλεοπτικός σταθμός Β92 του Βελιγραδίου, ο δήμαρχος του Κραγκούγεβατς επέρριψε ευθύνες σε κάποια “εγκληματική ομάδα” για την κλοπή των κέικ καθώς με την προώθησή τους σε “ύποπτα μέρη” και την πώλησή τους σε “ύποπτες τιμές” τέθηκε σε κίνδυνο η υγεία των πολιτών, όπως τόνισε.

Ο κ. Νίκολιτς ανέφερε, επίσης, πως έχει συσταθεί επιτροπή για τη διερεύνηση της υπόθεσης, ενώ ο Εθνικός Οργανισμός Καταναλωτών της Σερβίας δημοσίευσε φωτογραφία των κλεμμένων προϊόντων, προειδοποιώντας τους πολίτες να μην τα αγοράζουν, καθώς εξακολουθούν να πωλούνται στη “μαύρη αγορά”.

Σύμφωνα με τις Αρχές, ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης που διέθετε τα συγκεκριμένα προϊόντα στην αγορά αποφάσισε να τα αποσύρει, όταν διαπίστωσε ότι οι μονάδες συντήρησης, όπου ήταν αποθηκευμένα τα προϊόντα, υπολειτουργούσαν. Ειδοποίησε τις υγειονομικές αρχές, οι οποίες και διέταξαν την απόσυρση των κέικ και την καταστροφή τους.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Η Κέιτ Μίντλετον ανέβηκε στις 3 ψηλότερες κορυφές της Βρετανίας μετά τη μάχη με τον καρκίνο και έστειλε μήνυμα ελπίδας
Η πριγκίπισσα της Ουαλίας ολοκλήρωσε το απαιτητικό Three Peaks Challenge για να στηρίξει το νοσοκομείο όπου νοσηλεύτηκε και να υπενθυμίσει ότι η ζωή συνεχίζεται και μετά τις θεραπείες
25 June 2020 - Norfolk - Kate Duchess of Cambridge, Catherine, Katherine Middleton during a visit to The Nook in Framlingham Earl, Norfolk Photo Credit: ALPR/AdMedia / MediaPunch *** NO UK** /IPX