Κόσμος

Ιράκ: 36 νεκροί από την πυρκαγιά στο νοσοκομείο Αλ Χουσέιν

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στους 36 ανέρχονται οι νεκροί από την τεράστια πυρκαγιά που ξέσπασε στη μονάδα Covid-19 του νοσοκομείου Αλ Χουσέιν, στην πόλη Νασιρίγια, στο νότιο Ιράκ.

Μια ιατρική πηγή είπε ότι 16 ασθενείς σώθηκαν, αφού πρόλαβαν να βγουν έξω.

Βίντεο που αναρτήθηκαν σε ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης δείχνουν το κτίριο να φλέγεται και από πάνω να υψώνεται πυκνός μαύρος καπνός.

https://youtu.be/HgjHUbRYvRg

Τον περασμένο Απρίλιο είχε σημειωθεί μια παρόμοια τραγωδία στο Ιράκ, όταν 80 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε πυρκαγιά σε μια κλινική για Covid-19 στη Βαγδάτη.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα