Δευτέρα, 29 Απρ.
18oC Αθήνα

Σουηδία: Πρωτότυπος τζην – αερόσακος για την προστασία του κάτω μέρους του σώματος οδηγών μηχανών από ατυχήματα

Σουηδία: Πρωτότυπος τζην – αερόσακος για την προστασία του κάτω μέρους του σώματος οδηγών μηχανών από ατυχήματα

Ένα νέο πρωτότυπο προϊόν, έναν τζην – αερόσακο, έβγαλε η εταιρεία Mo’cycle της Σουηδίας, η οποία ισχυρίζεται ότι το δημιούργημά της προστατεύει το κάτω μέρος του σώματος οδηγών μηχανών από ατυχήματα.

Ο τζην – αερόσακος, προσφέρει προστασία στο κάτω μέρος του σώματος οδηγών μηχανής σε περίπτωση ατυχημάτων και σύγκρουσης. Σύμφωνα με την εταιρεία της Σουηδίας οι τζην – αερόσακοι είναι επαναχρησιμοποιήσιμα, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι οι αναβάτες μπορούν να τα αντιμετωπίζουν ως συνηθισμένα τζην πριν φουσκωθούν: αφαιρώντας το τμήμα του αερόσακου, μπορούν να τα ρίξουν στο πλυντήριο ρούχων, να τα στεγνώσουν και να τα ξαναφορέσουν.

Η σουηδική εταιρεία Mo’cycle ισχυρίζεται ότι το υλικό που έφτιαξε για τους οδηγούς μηχανών είναι πιο ισχυρό και πιο ελαφρύ απ’ ό,τι το ατσάλι καθώς χρησιμοποιεί ένα ανθεκτικό υλικό ντένιμ που ακούει στο όνομα Armalith.

«Η τεχνολογία Armalith χρησιμοποιείται στο επίπεδο του νήματος· ένας συνδυασμός νημάτων (συμπεριλαμβανομένου του UHMWPE) τα οποία κλώθονται και συνδυάζονται για να επιτύχουν τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά αντίστασης στην τριβή ενώ, ταυτοχρόνως, είναι ελαστικά και μοιάζουν με κανονικό ύφασμα ντένιμ» υποστηρίζουν οι Σουηδοί.

Έχουν εισάγει επίπεδα φουσκωτά μέσα στα τζην – αερόσακος, τα οποία αυτός που τα φορά δεν τα νιώθει εκτός κι αν ενεργοποιηθούν. Στην περίπτωση που ο αναβάτης απογειωθεί από το όχημά του ο αερόσακος ενεργοποιείται, και ο μηχανισμός ενεργοποίησης είναι ένα λουρί που συνδέει τα παντελόνια με τη μηχανή.

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη MO’CYCLE® (@airbagjeans)

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη designboom magazine (@designboom)

 

Ο αερόσακος προστατεύει τα προηγουμένως εκτεθειμένα μέρη του κάτω μέρους του σώματος, όπως τους μηρούς, το πίσω μέρος του κορμού και τον κόκκυγα.

«Είναι επαναστατικό να χρησιμοποιείς τεχνολογία αερόσακου για να προστατεύσεις το πρώτο οστούν της σπονδυλικής στήλης επειδή τα τραύματα στη σπονδυλική στήλη είναι αυτά που οδηγούν τους αναβάτες μηχανής σε παράλυση» εξηγούν από τη σουηδική εταιρεία.

Κόσμος Τελευταίες ειδήσεις