Κόσμος

Το νέο μήνυμα του Τομ Χανκς για τον κορονοϊό από την απομόνωση

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Από την μακρινή Αυστραλία όπου βρίσκεται ο Τομ Χανκς και η σύζυγός του Ρίτα Γουίλσον όπου είναι σε κατ’ οίκον περιορισμό λόγω κορονοϊού στέλνει μήνυμα προς όλους.

Σε ανάρτησή του στο Instagram ο Τομ Χανκς γράφει:

«Γεια σας παιδιά! Η Ρίτα κι εγώ θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους εδώ στην Αυστραλία που μας προσέχουν τόσο πολύ. Έχουμε Covid-19 και είμαστε σε απομόνωση για να μην κολλήσουμε και σε άλλους τον κορονοϊό. Γιατί υπάρχουν και αυτοί οι οποίοι μπορεί να αρρωστήσουν σοβαρά. Το πάμε μέρα με την ημέρα. Υπάρχουν πολλά που μπορούμε να κάνουμε για να το ξεπεράσουμε ακολουθώντας τις συμβουλές των ειδικών και προσέχοντας τους εαυτούς μας αλλά και ο ένας τον άλλον, ναι;»

Δείτε την ανάρτηση

https://www.instagram.com/p/B9qBEyjJu4B/?utm_source=ig_web_copy_link

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Οργισμένος ο Ντόναλντ Τραμπ με την απόφαση της Γερουσίας: «Έκαναν τη δουλειά μου πιο δύσκολη, το Ιράν ήταν έτοιμο να καταρρεύσει»
Την ίδια ώρα σύγχυση και ερωτήματα προκαλούν οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από τις διαπραγματεύσεις ανάμεσα στις ΗΠΑ και το Ιράν - Διθυραμβικοί αμερικανικοί ισχυρισμοί που το Ιράν αρνείται δημόσια
Ντόναλντ Τραμπ