Τρίτη, 7 Μαΐ
22oC Αθήνα

Το Χόλιγουντ στην υπηρεσία του Ερντογάν – Υπογραφή Ρίντλεϊ Σκοτ στο σποτ της Turkish Airlines

Turkish Airlines

Κάθε τρόπο για να προβάλει όσο το δυνατόν περισσότερο το νέο του… καμάρι, το καινούργιο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης αλλά και τον εθνικό αερομεταφορέα της Τουρκίας, την Turkish Airlines αναζητά ο Ερντογάν. Και γι’ αυτό «επιστράτευσε» έναν από τους πιο γνωστούς Βρετανούς σκηνοθέτες, τον Ρίντλεϊ Σκοτ.

Το νέο σποτ της Turkish Airlines, που «υπογράφει» το Ρίντλεϊ Σκοτ είναι διάρκειας έξι λεπτών, μια μικρή ταινία επί της ουσίας. Ένα μίνι κατασκοπευτικό θρίλερ.

Εντυπωσιακά πλάνα από την Κωνσταντινούπολη αλλά και από το νέο αεροδρόμιο της πόλης, το οποίο εγκαινίασε πριν από μερικούς μήνες, ποιος άλλος, ο ίδιος ο πρόεδρος της χώρας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Δεν είναι μόνο ότι ο νέο σποτ της Turkish Airlines σκηνοθέτησε ένας από τους δυο διάσημους και ταλαντούχους σκηνοθέτες του παγκόσμιου σινεμά. Είναι δε πως και απόσπασμα παίχτηκε στον τελικό του Super Bowl, το τηλεοπτικό πρόγραμμα στις ΗΠΑ με την υψηλότερη τηλεθέαση. Σημειώνεται δε ότι η Turkish Airlines είναι η πρώτη τουρκική εταιρία που διαφημίζεται στο Super Bowl.

Το σποτ που σκηνοθέτησε ο Ρίντλεϊ Σκοτ είναι μια μικρογραφία ενός κατασκοπευτικού θρίλερ. Καλογυρισμένο, με ένταση, δράση και φυσικά εικόνες της μαγευτικής Κωνσταντινούπολης. Και του αεροδρομίου της, μην το ξεχνάμε αυτό.

Μια πράκτορας των μυστικών υπηρεσιών φτάνει στο νέο, υπερσύγχρονο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης και παρακολουθεί μια επιβάτη. Αφού γυρίζει όλη την πόλη, η γυναίκα… στόχος, της αφήνει ένα κωδικοποιημένο μήνυμα. Που αποκαλύπτεται όταν η πρωταγωνίστρια επιστρέφει στο αεροδρόμιο, 24 ώρες αφού ξεκινά η… παρακολούθηση.

Πρωταγωνίστρια στο The Journey είναι η Σίλβια Χοκς, εκ των πρωταγωνιστών της ταινίας Blade Runner 2049.

Δείτε το σποτ

https://youtu.be/C5CbPzfzhnw

«Κάποιος μπορεί μόνο να αναρωτηθεί ποιο ποσό δαπάνησε η αεροπορική εταιρεία για να προσλάβει τον Σκοτ, την ηθοποιό Σίλβια Χοκς και μια τεράστια παραγωγή που περιλαμβάνει ένα cast 500 ατόμων. Για να μην αναφερθεί το υπέρογκο κόστος της τοποθέτησης διαφήμισης την ώρα που παρακολουθούσε τον αγώνα περίπου το ένα τρίτο των Αμερικανών και εκατομμυρίων τηλεθεατών παγκοσμίως» έγραψε το γερμανικό πρακτορείο ειδήσεων, DPA.

«Η Κωνσταντινούπολη είναι ένα δυναμικό σκηνικό για την ιστορία, η οποία που φέρνει μαζί τους κύριους χαρακτήρες με ένα συναρπαστικό και θεαματικό τρόπο, όπως η Κωνσταντινούπολη έχει κάνει για πολλές γενιές», τονίζει ο Βρετανός σκηνοθέτης στο making-of της ταινίας.

https://youtu.be/odffUPKzfSk

Το νέο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης φιλοδοξεί να γίνει το μεγαλύτερο του κόσμου με δυναμικότητα 90 εκατομμύρια επιβάτες κάθε χρόνο.

Ο Ρίντλεϊ Σκοτ, ο οποίος σκηνοθέτησε το πρώτο του διαφημιστικό πριν από 15 χρόνια είναι γνωστός για τις αξέχαστες κλασικές ταινίες του όπως το Alien (1979), Blade Runner (1982), Thelma and Louise (1991) και Gladiator (2000). Ο τέσσερις φορές υποψήφιος για βραβείο Όσκαρ έχει σκηνοθετήσει περίπου 2700 διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένων γνωστών διαφημίσεων που δημιουργήθηκαν για τις μεγαλύτερες εμπορικές μάρκες του κόσμου.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ

Κόσμος Τελευταίες ειδήσεις