Κόσμος

Βέλγιο: Αυστηρότερα μέτρα σε όσους επιστρέφουν από «κόκκινες» περιοχές

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αυστηρότερα μέτρα από τις 31 Δεκεμβρίου επιβάλλει το Βέλγιο για όσους επιστρέφουν στη χώρα μετά από παραμονή άνω των 48 ωρών σε κόκκινες ζώνες.

Ειδικότερα, η καραντίνα επτά ημερών είναι υποχρεωτική για όσους έμειναν πάνω από δύο ημέρες σε κόκκινη ζώνη, ενώ υποχρεούνται να κάνουν τεστ την πρώτη ημέρα της άφιξης, αλλά και την έβδομη που ολοκληρώνεται ο αυτοπεριορισμός.

Από το Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2021, τα άτομα θα λαμβάνουν μήνυμα μετά την επιστροφή τους στο Βέλγιο με το οποίο μπορούν να εγγραφούν σε εξεταστικό κέντρο.

Στο αεροδρόμιο των Βρυξελλών, θα αυξηθούν τα τεστ που θα διεξάγονται, ώστε οι εισερχόμενοι ταξιδιώτες να μπορούν να εξεταστούν αμέσως. Επιπλέον, θα γίνονται τεστ τόσο στο αεροδρόμιο Charleroi όσο και στο σταθμό Brussels-Midi.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Καύσωνας – κόλαση στην Ευρώπη: 58 περιοχές σε κόκκινο συναγερμό στη Γαλλία, χωρίς ρεύμα 68.000 σπίτια – «Ψήνονται» Βρετανία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Βέλγιο
Οι 3 λόγοι που η Ευρώπη «λιώνει» από τη ζέστη - Οι μετεωρολόγοι προειδοποιούν ότι τις επόμενες ημέρες αναμένεται να καταρριφθούν περισσότερα ρεκόρ θερμοκρασιών, 46 οι θάνατοι
Γαλλία καύσωνας
Ο Μαρκ Ρούτε στον Λευκό Οίκο για να «μαλακώσει» τον Ντόναλντ Τραμπ και να φτιάξει τις σχέσεις ΗΠΑ – ΝΑΤΟ
Ο Ντόναλντ Τραμπ, που επικρίνει εδώ και καιρό το ΝΑΤΟ, το οποίο έχει αποκαλέσει και «χάρτινη τίγρη», έχει εξοργιστεί από την απροθυμία μελών της Συμμαχίας να στηρίξουν τις ΗΠΑ στη σύγκρουση στη Μέση Ανατολή
Ο Μαρκ Ρούτε με τον Ντόναλντ Τραμπ