Κόσμος

Βρετανία: Απεργία των εργαζόμενων στο μετρό στις 15 Μαρτίου

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Απεργία κήρυξαν οι εργαζόμενοι στο μετρό του Λονδίνου στις 15 Μαρτίου, καθώς δεν έχει βρεθεί ακόμη κάποια συμβιβαστική λύση για το συνταξιοδοτικό τους, τις θέσεις εργασίας και τις συμβάσεις τους, ανακοίνωσε το συνδικάτο RMT σήμερα.

«Τα μέλη μας δεν θα αποδεχτούν ποτέ την απώλεια θέσεων εργασίας, τις επιθέσεις στις συντάξεις τους ή τις αλλαγές στις εργασιακές συνθήκες, με σκοπό να πληρώσουν εκείνοι την περικοπή στη χρηματοδότηση, μια πολιτική απόφαση της κυβέρνησης», ανέφερε ο γενικός γραμματέας του RMT Μικ Λιντς σε ανακοίνωση που εξέδωσε.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Ξεσπά ο Ντόναλντ Τραμπ: «Οι εταιρείες πετρελαίου εξαπατούν τους πελάτες, διατηρούν υψηλές τις τιμές χωρίς λόγο»
«Οι μεγάλες πετρελαϊκές εταιρείες δεν μειώνουν τις τιμές τους στην αντλία ανάλογα με τις κατακόρυφα χαμηλότερες τιμές που πληρώνουν για το πετρέλαιο», παραπονέθηκε ο πρόεδρος των ΗΠΑ
Ντόναλντ Τραμπ
Καύσωνας – κόλαση στην Ευρώπη: 58 περιοχές σε κόκκινο συναγερμό στη Γαλλία, χωρίς ρεύμα 68.000 σπίτια – «Ψήνονται» Βρετανία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Βέλγιο
Οι 3 λόγοι που η Ευρώπη «λιώνει» από τη ζέστη - Οι μετεωρολόγοι προειδοποιούν ότι τις επόμενες ημέρες αναμένεται να καταρριφθούν περισσότερα ρεκόρ θερμοκρασιών, 46 οι θάνατοι
Γαλλία καύσωνας