Lifestyle

Αγγ. Ηλιάδη: Άρπαξε το μικρόφωνο από τον Κ. Αργυρό και ξεσήκωσε το κοινό!

Δεν είναι η πρώη φορά που η Αγγελική διασκεδάζει στο κέντρο που τραγουδά ο Κωνσταντίνος Αργυρός

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Αγγελική διασκεδάζει στο κέντρο που τραγουδά ο Κωνσταντίνος Αργυρός και που ξεσηκώνουν μαζί το κοινό στο Ποσειδώνιο.

Η όμορφη Αγγελική αφού έδωσε το βράδυ της Πέμπτης, το παρών πρώτα στα εγκαίνια του νέου εστιατορίου του γιου της Χριστίνας Παππά στην Κηφισιά, στη συνέχεια διασκέδασε στην παραλιακή. Παρέα είχε και τον σύντροφό της, Σάββα Γκέντσογλου.

Δες τις φωτογραφίες

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα
Άννα Βίσση και Σοφία Καρβέλα: Οι αναρτήσεις από τη Νέα Υόρκη – «Μου λείπει όταν φεύγει»
Μητέρα και κόρη, μοιράστηκαν λίγα στιγμιότυπα από τις όμορφες οικογενειακές στιγμές τους στις ΗΠΑ, ενώ η Σοφία Καρβέλα ανέβασε στο Instagram εικόνες και βίντεο με τους γιους της στο γυμναστήριο
Άννα Βίσση-Σοφία Καρβέλα