Τα γενέθλιά της είχε προχθες η Αγγελική Ηλιάδη. Η τραγουδίστρια φρόντισε να δείξει την ευγνωμοσύνη για όλα τα καλά που της συμβαίνουν γράφοντας στο Ιnstagram κι ανεβάζοντας την παρακάτω φωτογραφία: “Είμαι ευγνώμων… για ολα όσα μου εχουν δωθεί… για τον γιο μου… το θαύμα της ζωής μου…τον άνθρωπό μου… την ευτυχία μου… την μητέρα μου και τον πατέρα μου… την δύναμη μου… και για όλα τα όμορφα που έρχονται!!!!“
Αγγ. Ηλιάδη: Το δώρο και η κάρτα που πήρε από τον Σ. Γκέντσογλου για τα γενέθλιά της!
Τα γενέθλιά της είχε χθες η Αγγελική Ηλιάδη. Δες τι έγραψε η ίδια αλλά και τι δώρο πήρε...
