Με πυρετώδεις ρυθμούς ετοιμάζονται οι ολοκαίνουργιες εκπομπές του “Φως στο τούνελ”, το οποίο για ακόμα μία χρονιά συνεχίζει απτόητο το τηλεοπτικό του ταξίδι στους δέκτες μας. Για την ακρίβεια η προετοιμασία της εκπομπής της Αγγελικής Νικολούλη κατά την διάρκεια του καλοκαιριού δεν σταμάτησε στιγμή, μιας και οι έρευνες σε όλες τις σκοτεινές υποθέσεις και τις εξαφανίσεις που έχει βάλει στο μικροσκόπιό της η “Μις Μαρπλ” της ελληνικής τηλεόρασης, δεν διακόπηκαν ούτε μέρα.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό τόσο του Alpha, όσο και της ίδιας της παρουσιάστριας, το “Φως στο τούνελ” θα ανάψει και πάλι στα μέσα του Οκτώβρη και πιο συγκεκριμένα την Παρασκευή 18 του μήνα. Η Αγγελική Νικολούλη υπόσχεται να προσφέρει ακόμα μία συναρπαστική χρονιά στους πιστούς τηλεθεατές της, γεμάτη αποκαλύψεις.
