Mια βραδινή έξοδο στο θέατρο, αποφάσισαν να κάνουν το περασμένο Σάββατο, ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας και η σύζυγός του, Μπέτυ Μπαζιάνα. Το πρωθυπουργικό ζευγάρι βρέθηκε στο Θέατρο Αποθήκη ακριβώς στις 21:00 που ξεκινούσε η παράσταση «7 χρόνια», κάθισε στην πρώτη σειρά κι έδειχνε ενθουσιασμένο από το θεατρικό έργο που παρακολούθησε. Δείτε περισσότερα στο TLIFE
Πιο δημοφιλή
Πιο σχολιασμένα