Mε τόσα μνημόνια, οι Έλληνες ψάχνουν μια διέξοδο στη ζούγκλα του Survivor! Σύμφωνα με την εφημερίδα Espresso, από τους 2.000.000 που παρακολουθούν το παιχνίδι, 10.000 από αυτούς, ονειρεύονται να πάρουν μέρος στο δεύτερο κύκλο του, που βρίσκεται στα σκαριά από το κανάλι του Φαλήρου. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE
Αμόκ για μια θέση στη ζούγκλα του “Survivor 2”!
Θα ξεπεράσουν τις 10.000 αιτήσεις για το sequel του παιχνιδιού!
