Οι τρεις αγαπημένοι καλλιτέχνες έβαλαν τελικές υπογραφές και ήδη ξεκίνησαν οι προετοιμασίες!
Πριν από λίγες ημέρες έγινε σε πολύ κεφάτο κλίμα η φωτογράφιση για την αφίσα του προγράμματος, με φωτογράφο τον Δημήτρη Σκουλό.
Η ομάδα βάζει γκολ από τα αποδυτήρια και αυτό φάνηκε από το πολύ καλό κλίμα που επικράτησε.
Η φωτογράφηση ολοκληρώθηκε με γέλιο πειράγματα και καλή διάθεση. Η χημεία των τριών είναι ολοφάνερη από την πρώτη στιγμή και είναι σίγουρο ότι θα περάσει και στον κόσμο.
Δες στο TLIFE τι έγινε στα παρασκήνια
