Μετά το τέλος των καλοκαιρινών διακοπών της η Άντζελα Γκερέκου επέστρεψε στις επαγγελματικές υποχρεώσεις της στην Αθήνα. Η πρόεδρος της ΕΟΤ έχει αναλάβει ήδη δράση, αφού σε πρόσφατη επίσκεψή της στα γραφεία ανακοίνωσε τις στρατηγικές κατευθύνσεις της νέας διοίκησης του ΕΟΤ για την προστασία και την ενίσχυση της θετικής εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Διαβάστε περισσότερα στο Tlife.gr