Μετά τον ΑΝΤ1και ο Alpha περνά στην τηλεοπτική αντεπίθεση… Ναι, μετά το κανάλι του Αμαρουσίου που φέτος το καλοκαίρι έχει κάνει πράγματα και θάματα ενόψει νέας τηλεοπτικής χρονιάς, – μιας και απ ΄ότι φαίνεται αυτή η χρονιά θέλει να είναι η χρονιά του – , τις τελευταίες εβδομάδες δεν σταματά να μας εκπλήσσει και το κανάλι της Κάντζας.
Ο Alpha φέτος θα έρθει στους δέκτες μας όντας ολοκληρωτικά αλλαγμένος. Θα έρθει στους δέκτες μας και θα θυμίζει τον Alpha μίας άλλης εποχής. Τι εννοώ μ ΄αυτό; Οτι εμείς τον Ιούνιο αφήσαμε έναν Alpha με πετσοκομμένο πρόγραμμα και με ανύπαρκτες ζώνες ψυχαγωγίας – λόγω κρίσης – και από τον επόμενο μήνα θα δούμε έναν Alpha με τα όλα του!
