Lifestyle

Bίκυ Σταμάτη: Το κρίσιμο ραντεβού της στον “Αγ. Σάββα”

Το πρόβλημα της υγείας της, σύμφωνα με τους γιατρούς του νοσοκομείο δεν χρήζει άμεσης νοσηλείας!

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την προηγούμενη Τετάρτη, η Βίκυ Σταμάτη μεταφέρθηκε στον “Άγιο Σάββα”, όπου σύμφωνα με την Real Life οι γιατροί διέγνωσαν όγκους στους μαστούς που είναι καλοήθεις!

Ωστόσο, το νοσοκομείο, έκρινε πως το περιστατικό δεν είναι επείγον και δεν χρειάζεσαι να νοσηλευτεί άμεσα η σύζυγος του Άκη Τσοχατζόπουλου.

Η Βίκυ Σταμάτη, σύμφωνα με την εφημερίδα, θα περάσει μέσα στην εβδομάδα που μας έρχεται και πάλι το κατώφλι του νοσοκομείου, για να εξεταστεί από πλαστικό χειρούργο…

Διάβασε περισσότερα στο TLIFE

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα
Άννα Βίσση και Σοφία Καρβέλα: Οι αναρτήσεις από τη Νέα Υόρκη – «Μου λείπει όταν φεύγει»
Μητέρα και κόρη, μοιράστηκαν λίγα στιγμιότυπα από τις όμορφες οικογενειακές στιγμές τους στις ΗΠΑ, ενώ η Σοφία Καρβέλα ανέβασε στο Instagram εικόνες και βίντεο με τους γιους της στο γυμναστήριο
Άννα Βίσση-Σοφία Καρβέλα