Με μια βαλίτσα στο χέρι είναι αυτήν την περίοδο η Δέσποινα Βανδή. Η γνωστή ερμηνεύτρια μετά την εμφάνισή της στο φεστιβάλ Γάλατος στο Δαλί με την Έλλη Κοκκίνου, επιστρέφει στην Κύπρο για να τραγουδήσει για καλό σκοπό.
Σήμερα το πρωί βρέθηκε στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος για να φύγει με προορισμό την Κύπρο και το 7ο Κυπρο-Ρωσικό φιλανθρωπικό γκαλά που θα γίνει απόψε στους κήπους τους Προεδρικού Μεγάρου στην Λευκωσία.
