Site icon NewsIT
17:23 Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Δ. Βανδή: Την “τσακώσαμε” στο αεροδρόμιο! Για πού ταξιδεύει;

Θα τραγουδήσει σε φιλανθρωπικό gala στη Λευκωσία...

Με μια βαλίτσα στο χέρι είναι αυτήν την περίοδο η Δέσποινα Βανδή. Η γνωστή ερμηνεύτρια μετά την εμφάνισή της στο φεστιβάλ Γάλατος στο Δαλί με την Έλλη Κοκκίνου, επιστρέφει στην Κύπρο για να τραγουδήσει για καλό σκοπό.

 

Σήμερα το πρωί βρέθηκε στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος για να φύγει με προορισμό την Κύπρο και το 7ο Κυπρο-Ρωσικό φιλανθρωπικό γκαλά που θα γίνει απόψε στους κήπους τους Προεδρικού Μεγάρου στην Λευκωσία.

Μάθε περισσότερα στο TLIFE

 

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version