H Δέσποινα Καμπούρη φοράει το μαγιό της και ποζάρει στον φωτογραφικό. Δεν έχει καμία ανασφάλεια για το κορμί της και γιατί να έχει άλλωστε αφού ακόμα και μετά από μία εγκυμοσύνη είναι σε άψογη φόρμα!
Μιλώντας στο περιοδικό Shape η δημοσιογράφος εξηγεί πως έχει καταφέρει να έχει αυτό το σώμα, αναφέρεται στα κιλά της εγκυμοσύνης και στο πως τα έχασε ενώ εξηγεί ακόμα την στροφή της καριέρας της στο ίντερνετ και την οικολογική ευαισθησία της.
Μπορείς να μας εξηγήσεις πώς γίνεται να έχεις αυτό το σώμα και να είσαι ήδη μαμά;
Κοίτα, δεν έχω πολύ καλό σώμα. Και μιλάω πολύ ειλικρινά. Νομίζω ότι μάλλον ξέρω να καλύπτω σωστά τις ατέλειές μου. Έχω καταλάβει ποια ρούχα μου ταιριάζουν και ποια όχι και έχω φροντίσει να καλύπτω πράγματα που δε μου αρέσουν.
Δες φωτογραφίες και μάθε περισσότερα στο TLIFE
