Site icon NewsIT
20:05 Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Δέσποινα Μοιραράκη: Η τρυφερή ανάρτησή της για τα 4 χρόνια από τον θάνατο του συζύγου της, Γιάννη Κοντούλη

«Συνέχισε να με προστατεύεις και να με καθοδηγείς….Σε ευχαριστώ για όσα έζησα μαζί σου», έγραψε

Δέσποινα Μοιραράκη-Γιάννης Κοντούλης

Δέσποινα Μοιραράκη-Γιάννης Κοντούλης / NDPPHOTO / NDP PHOTO

Συγκινεί η ανάρτηση της Δέσποινας Μοιραράκη για τα τέσσερα χρόνια από τον θάνατο του συζύγου της, Γιάννη Κοντούλη, με τη σημερινή μέρα (24/6/2026) να αποτελεί μία από αυτές που της θυμίζουν τον αγαπημένο της.

Η Δέσποινα Μοιραράκη, το μεσημέρι της Τετάρτης 24 Ιουνίου έκανε μία ανάρτηση στα social media, τιμώντας τη μνήμη του Γιάννη Κοντούλη με τον οποίο μοιράστηκε σημαντικές στιγμές της ζωής της.

Η επιχειρηματίας δημοσίευσε μια φωτογραφία του συζύγου της, συνοδεύοντάς τη με λόγια αγάπης και ευγνωμοσύνης.

«24/6/2022 Η Άγκυρα ξέσυρε! Αείμνηστε Ναύαρχε, θα σε αγαπώ και θα σε τιμώ για πάντα στη ζωή μου. Συνέχισε να με προστατεύεις και να με καθοδηγείς….Σε ευχαριστώ για όσα έζησα μαζί σου», έγραψε στη λεζάντα.

Υπενθυμίζεται ότι ο Γιάννης Κοντούλης έφυγε από τη ζωή στις 24 Ιουνίου 2022, ύστερα από πολύχρονη μάχη με τον καρκίνο.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version