Lifestyle

Δέσποινα Βανδή: Aγορές από το αεροδρόμιο της Κέρκυρας για το σπίτι!

Επέστρεψε από το όμορφο νησί...

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Επέστρεψε από την όμορφη Κέρκυρα η Δέσποινα Βανδή με τους συνεργάτες της. Η τραγουδίστρια πέρασε εκεί το Σαββατοκύριακο συνδυάζοντας δουλειά και διακοπές!

Πηγαίνοντας στο αεροδρόμιο για να πάρουν τον “δρόμο” της επιστροφής δεν παρέλειψαν να κάνουν και κάποια ψώνια! Ο καλός της φίλος Δημήτρης Γιαννέτος αρκέστηκε στις απολαυστικές αμαρτίες…

Ενώ η Δέσποινα όπως έγραψε στο Instagram πήρε από τα duty free Koum Quat για το σπίτι! Το highlight της φωτογραφίας είναι το τέλειο outfit!

Δες φωτογραφίες

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα
Ποσειδώνας Γιαννόπουλος για Ρία Ελληνίδου: Ήταν κατ’ εξοχήν ομοφοβικό σχόλιο αυτό που είπε για τον σύντροφό της
«Ήταν κατ’ εξοχήν ομοφοβικό σχόλιο, το οποίο μου έκανε εντύπωση που όλη η ελληνική τηλεόραση ασχολήθηκε με το αν ήταν κάτι υποτιμητικό για τον σύντροφό της» είπε ο Ποσειδώνας Γιαννόπουλος
Ποσειδώνας Γιαννόπουλος
7