Lifestyle

Δέσποινα Βανδή: Οι τελευταίες μέρες στην Θεσσαλονίκη και η ολοκλήρωση του Mamma Mia [pics,vid]

Η Δέσποινα Βανδή, τους τελευταίους δύο μήνες, πηγαινοερχόταν συνέχεια Αθήνα – Θεσσαλονίκη!
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η αγαπημένη τραγουδίστρια είχε «μετακομίσει» προσωρινά στην συμπρωτεύουσα, μαζί με τον θίασο του Mamma Mia, μιας και το θρυλικό μιούζικαλ ανέβηκε στο Θέατρο Ράδιο Σίτυ, για λίγες μόνο παραστάσεις.

Η τεράστια επιτυχία της παράστασης στο θέατρο Ακροπόλ συνεχίστηκε και στην Θεσσαλονίκη, καθώς το Mamma Mia έκανε πάταγο κάθε βράδυ! Η Δέσποινα, όσο βρισκόταν στην αγαπημένη της πόλη, έζησε μοναδικές στιγμές πάντα παρέα με τους συναδέρφους της, με τους οποίους έχει δεθεί αρκετά, ειδικά μετά από δύο χρόνια συνεργασίας! Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα