Lifestyle

Δέσποινα Βανδή: Tο συγκινητικό “αντίο” στο θέατρο και «Το δικό μας σινεμά»! [video]

Η συγκινητική ανάρτηση για το φινάλε της παράστασης "Το δικό μας σινεμά".
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η παράσταση «Το δικό μας σινεμά», που έγινε η αγαπημένη συνήθεια των θεατρόφιλων και όχι μόνο, έριξε αυλαία την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου. Το επιτυχημένο θεατρικό μιούζικαλ των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα, κέρδισε το στοίχημα του φετινού καλοκαιριού, κάτι που αποδεικνύεται από τα συνεχή sold out όλες τις ημέρες που «ανέβαινε» στο θέατρο «Άλσος», στο Πεδίον του Άρεως, αλλά και από τις πολύ καλές κριτικές που γράφτηκαν γι’ αυτό σε εφημερίδες και διαδίκτυο. Το βράδυ της Δευτέρας, μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, η Δέσποινα Βανδή, η οποία ξεχώρισε για μία ακόμα φορά με τις υποκριτικές της ικανότητες στο θεατρικό σανίδι, έκανε μια συγκινητική ανάρτηση, αποχαιρετώντας με τον δικό της τρόπο «Το δικό μας σινεμά«. Συγκεκριμένα, δημοσίευσε ένα βίντεο με backstage στιγμές της από το «Άλσος» και στη λεζάντα που το συνόδευε έγραψε μερικά λόγια για την τελευταία βραδιά που πέρασε με τους συνεργάτες της.

Διαβάστε περισσότερα στο tlife.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα
Ποσειδώνας Γιαννόπουλος για Ρία Ελληνίδου: Ήταν κατ’ εξοχήν ομοφοβικό σχόλιο αυτό που είπε για τον σύντροφό της
«Ήταν κατ’ εξοχήν ομοφοβικό σχόλιο, το οποίο μου έκανε εντύπωση που όλη η ελληνική τηλεόραση ασχολήθηκε με το αν ήταν κάτι υποτιμητικό για τον σύντροφό της» είπε ο Ποσειδώνας Γιαννόπουλος
Ποσειδώνας Γιαννόπουλος
7