Ο Γιώργος Κιμούλης βρίσκεται σε περιοδεία με την αρχαία τραγωδία “Μήδεια”. Το έργο παρουσιάζεται με μεγάλη επιτυχία σε όλη την Ελλάδα όμως από το πρωί κυκλοφορεί στο διαδίκτυο ότι στην Αλεξανδρούπολη υπήρξε ένα ευτράπελο.
Σύμφωνα με δημοσίευμα, ο δημοφιλής ηθοποιός, διέκοψε ενοχλημένος την παράσταση στο Κηποθέατρο “Εγνατεία” καθώς δεν μπορούσε να “μπει” στον εξαιρετικά δύσκολο ρόλο του, αφού στο διπλανό στάδιο τραγουδούσε την ίδια στιγμή ο –κατά τα άλλα- καλός του φίλος Βασίλης Παπακωνσταντίνου.
Η εφημερίδα αναφέρει ακόμα πως ο ηθοποιός αποχωρώντας έξαλλος είπε πως δεν θα ξαναπατήσει το πόδι του στην Αλεξανδρούπολη ενώ ενημέρωσε τον κόσμο να περάσει από το ταμείο να πάρει πίσω τα χρήματά του.
