Ευτυχισμένη μητέρα είναι πια η Δούκισσα Νομικού και απολαμβάνει την κάθε στιγμή με τον γιο της Σάββα και τον σύζυγό της Δημήτρη Θεοδωρίδη. Η γνωστή παρουσιάστρια γέννησε αργά το βράδυ της Κυριακής και την τετάρτη πήρε εξιτήριο από το μαιευτήριο Ιασώ. Τώρα πια βρίσκεται σπίτι με τον μπέμπη της και είναι στα καλύτερά της. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE
Πιο δημοφιλή
Πιο σχολιασμένα