Η Δούκισσα Νομικού έγινε για δεύτερη φορά μαμά! Η αγαπημένη παρουσιάστρια γέννησε το βράδυ της Πέμπτης ένα υγιέστατο κοριτσάκι και πλέει σε πελάγη ευτυχίας. Την χαρμόσυνη είδηση αποκάλυψε η εκπομπή Happy Day, με την Σταματίνα να δίνει τις καλύτερες ευχές στην όμορφη Δούκισσα. Η ευτυχισμένη μανούλα άρχισε να νιώθει τους πρώτους πόνους το απόγευμα της Πέμπτης και για ασφάλεια πήγε στο ιατρείο για τις απαραίτητες εξετάσεις. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE
Πιο δημοφιλή
Πιο σχολιασμένα