Ανανεωμένη και πολύ χαρούμενη επιστρέφει στα τηλεοπτικά πράγματα με την εκπομπή “Live” στον ΣΚΑΪ η Εύα Αντωνοπούλου. Η γνωστή παρουσιάστρια που μέσα στο καλοκαίρι παντρεύτηκε τον αγαπημένο της Παναγιώτη Αρκουμενέα στη Νέα Υόρκη μιλά για όλα.
Μιλώντας στο περιοδικό Glam η Εύα παραδέχεται πως βρίσκεται σε μια από τις πιο ευτυχισμένες περιόδους της ζωής της μετά το γάμο της και αποκαλύπτει για τα επαγγελματικά της: “Είμαι πολύ καλά σε αυτόν τον τομέα, δόξα τω Θεώ… Έπειτα από μια δύσκολη από άποψη γεγονότων χρονιά, προσπαθήσαμε και καταφέραμε να απλοποιήσουμε τις ειδήσεις και να τις κάνουμε κατανοητές. Φέτος επιστρέφουμε με κάποιες αλλαγές και πιστεύουμε να πάνε όλα κατ’ ευχήν.”
