Site icon NewsIT
20:05 Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Ε. Στάη: Απόλαυσε την παράσταση με πρωταγωνιστές τον Σ. Μάινα και την Δ. Ματσούκα!

Δες πού την απαθανάτισε ο φωτογραφικός φακός του TLIFE

Βραδινή έξοδο στο θέατρο έκανε η Έλλη Στάη. Η γνωστή δημοσιογράφος παρακολούθησε την θεατρική παράσταση “Περλιμπλίν & Μπελίσα” στο Κηποθέατρο Παπάγου με πρωταγωνιστές τον Στέλιο Μάινα με την Δήμητρα Ματσούκα και την Ελένη Καστάνη.

 

Μαζί της στις πρώτες θέσεις του θεάτρου βρέθηκε και η Ελένη Κόκκαλη.

 

Δες φωτογραφίες:

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version