Site icon NewsIT
22:34 Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

Ελένη Μενεγάκη: Απόδραση στο Αιγαίο, μετά το τέλος της εκπομπής!

Η φωτογραφία της παρουσιάστρια μέσα από το πλοίο...

Δεν πρόλαβε καλά καλά να τελειώσει την εκπομπή της Παρασκευής και ετοίμασε βαλίτσες για καλοκαιρινό διήμερο. Η Ελένη Μενεγάκη ψηφίζει και φέτος Αιγαίο και απολαμβάνει την κάθε στιγμή στο αγαπημένο της νησί και τον επίγειο παράδεισο που έχει με τον Ματέο Παντζόπουλο στην Άνδρο. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version