Lifestyle

Ελένη Χατζίδου: Ποιο ήταν το πρώτο πράγμα που έκανε για τον εαυτό της, μόλις γύρισε από το survivor! [pic]

Γύρισε με το χαμόγελο στο στόμα και στο αεροδρόμιο την υποδέχθηκαν οι γονείς της αλλά και οι θαυμαστές της!
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

H Ελένη Xατζίδου, πέρασε την Κυριακή με τους γονείς της έφαγε με την ψυχή της και αφού πήγε στον κομμωτή της για να της φροντίσει τα μαλλιά της που όπως μας ενημέρωσε είχαν μέχρι και μυρμήγκια… από την παραλία του Αγίου Δομίνικου, έτρεξε σήμερα πρωί πρωί για την αγαπημένη της beauty συνήθεια! Δείτε ποιο ήταν το πρώτο πράγμα που έκανε σήμερα το πρωί στο TLIFE

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα
Μαλού: Όλη αυτή η εργασιομανία πρέπει λίγο να χαλαρώνει, γιατί οι στιγμές περνάνε και δεν ξαναγυρνάνε
«Είναι πολύ κουραστικό και όταν μια γυναίκα γεννάει και είναι σε αυτή τη φάση της ζωής της, δεν είναι και πολύ εύκολες οι αντοχές σε όλα τα επίπεδα» πρόσθεσε η τραγουδίστρια
Μαλού Κυριακοπούλου