Όλα αυτά, όμως, ανήκουν στο παρελθόν και η γνωστή τραγουδίστρια έχει επιστρέψει για τα καλά στην καθημερινότητά της. Η όμορφη Ελένη μετά τις κακουχίες που αντιμετώπισε στον Άγιο Δομίνικο, γύρισε την Ελλάδα και στις αγαπημένες της συνήθειες. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE.
Πιο δημοφιλή
Πιο σχολιασμένα