Πριν αρκετά χρόνια οι paparazzi είχαν απαθανατίσει τις αδερφές Olsen σε fashion show (πρώτη γραμμή) να έχουν χαλασμένο μανικιούρ. Τόσο χαλασμένο που τα beauty sites έγραψαν ότι α) το έκαναν επίτηδες και β) επρόκειτο για νέα τάση που ταίριαζε γάντι στα κορίτσια με πιο grunge και αυθάδικο προφίλ.
Επέστρεψε το φθαρμένο μανικιούρ;
Το είδαμε σε red carpet event και μας κάνει να αναρωτιόμαστε: είναι το επόμενο trend ή απλώς μια κακιά στιγμή;
