Site icon NewsIT
08:59 Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Εύα Αντωνοπούλου: Επέστρεψε από τη Ν. Υόρκη κι ετοιμάζεται για το “Live” της Δευτέρας!

Ευτυχισμένη όσο ποτέ κι ανανεωμένη, μπήκε στο πλατό της εκπομπής που θα ονομάζεται "Live"!

Ευτυχισμένη κι ανανεωμένη όσο ποτέ μετά τον γάμο και το ταξίδι της στη Νέα Υόρκη, η Εύα Αντωνοπούλου ξεκινά από τη Δευτέρα και καθημερινά 15:00 – 17:00  την φρέσκια εκπομπή της με τίτλο ‘”Live”.

Διάβασε περισσότερα στο ΤLIFE

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version