Στο γαμήλιο ταξίδι της βρίσκεται η Εύα Αντωνοπούλου με τον σύντροφό της Παναγιώτη Αρκουμενέα. Το ζευγάρι παντρεύτηκε πριν από λίγες μέρες στο Δημαρχείο της Νέας Υόρκης όπου βρίσκονταν για επαγγελματικούς λόγους.
Το ταξίδι αυτό έμελλε να είναι ένα από τα πιο όμορφα της ζωής τους και μάλιστα κατάφεραν να κάνουν τον γάμο τους όσο πιο διακριτικά και αθόρυβα μπορούσαν. Διάβασε περισσότερα στο TLIFE