Lifestyle

Ευρυδίκη – Μπομπ Κατσιώνης: Πασχαλινή απόδραση για δύο! [pics]

Τον έρωτα στο πρόσωπο του Μπoμπ Κατσιώνη έχει βρει η Ευριδίκη τα τελευταία περίπου 3 χρόνια.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι δυο τους έχουν χτίσει μια όμορφη καθημερινότητα που πάντα βρίσκει μαζί τον έναν με τον αλλον. «Όταν γνωρίζω κάποιον που είναι δώρο από τον Θεό και με κάνει να βλέπω ξανά τον κόσμο με “Κόκκινα γυαλιά”, σαν και αυτά που αναφέρει στο τραγούδι του ο Σταμάτης Κραουνάκης, δεν θα μπορούσα να του γυρίσω την πλάτη. Είναι πολύ σημαντικό να ξέρει ένας άντρας πώς να συμπεριφέρεται σε μία γυναίκα. Και ο Μπομπ μου συμπεριφέρεται τόσο όμορφα που μου βγάζει τον καλύτερο μου εαυτό!», ήταν μερικά από τα λόγια της τραγουδίστριας για τον αγαπημένο της σε συνέντευξή της στο περιοδικό Down Town. Εκείνος με τη σειρά του εξομολογήθηκε: «Πόσες πιθανότητες μπορεί να έχει ένας άντρας να τον ερωτευτεί το ίνδαλμά του; Πρέπει να είμαι ένας στο δισεκατομμύριο!». Το ζευγάρι δεν έχει κανένα λόγο να κρύβει πόσο ερωτευμένο είναι

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα