Η γνωστή παρουσιάστρια αντί να βρεθεί φέτος στη γενέτειρά της στη Βόρεια Ελλάδα, όπως κάνει παραδοσιακά κάθε χρόνο, ετοίμασε ένα ξεχωριστό ταξίδι για τα αγαπημένα της πρόσωπα. Όπως αποκάλυψε και η ίδια στην εκπομπή της Μεγάλης Τετάρτης, το φετινό Πάσχα θα το περάσει στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στο Ντουμπάι.
Η παρουσιάστρια του Ant1, έχει συγγενείς εκεί και αυτήν την χρονιά θα κάνει Πάσχα με τους θείους και τα ανίψια της που ζουν μόνιμα πια εκεί. Το συγκεκριμένο ταξίδι μάλιστα, στο Ντουμπάι ήθελε να το κάνει εδώ και πολύ καιρό και τώρα βρήκε την ευκαιρία να ταξιδέψει ως εκεί με τους γονείς της και τους γιους της.