Η γνωστή παρουσιάστρια του Ant1 που αγαπά πολύ τις παραδόσεις και τις περισσότερες χρονιές ταξιδεύει με τα αγόρια της στη βόρεια Ελλάδα για να κάνει Πάσχα στο Κιλκίς, φαίνεται πως έχει φέτος διαφορετικά σχέδια.Βλέπεις, η όμορφη Φαίη αποφάσισε να κάνει Πάσχα στο εξωτερικό, έχοντας μαζί της τα αγόρια της, τον Γιάννη και τον Δημήτρη της, αλλά και τους γονείς της.
Όπως αποκάλυψε η ίδια στην τελευταία live εκπομπή του Πρωινού Ant1 πριν το Πάσχα, φέτος θα κάνει γιορτές στο εξωτερικό και μάλιστα σε εξωτικό προορισμό. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE